  • Data: 2009-04-11 13:16:04
    Temat: Re: Panoramy 360 z Alp Sunnmore (Norwegia)
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> wrote in message
    > ..
    >
    > Co ma oferta sklepu wspólnego ze stanem posiadania statystycznego
    > internauty? Nie każdy kupuje co pół roku nowy "pamelik".

    Z obecnym stanem posiadania sama oferta ma
    oczywiscie mniej wspolnego,
    ale z przyszlym i to niedalekim - bardzo wiele.
    Z braku statystyk posiadania i to dobre,
    bo wspolczuje tworcom serwisu fotograficznego, ktorzy
    beda przejmowali sie tymi (przeszlymi) analizami odwiedzin www
    przy wyborze rozdzielczosci obrazkow, ktore beda publikowac w przyszlosci.

    > To jest biznes. Ale sam się dziwię, jak skutecznie marketoidzi
    > przekonali ludzi, że potrzebują kiepskich, błyszczących, koniecznie
    > panoramicznych monitorów.

    Fakt, ze to biznes, to zupelnie inna bajka.
    Dziwie sie tylko narzekaniom na lepsze wyswietlacze,
    bo fakt, ze do przegladania grafiki wyzsze rozdzielczosci
    sa lepsze nie podlega dyskusji.
    Amatorska lustrzanka ma dzis 10-25 megapikseli
    a zasadnicza wiekszosc idiot-kamer ponad 8.
    Tego nie da sie pogodzic z monitorami 0,8 megapiksela
    i nie jest to wcale sprawa marketingu tylko zdrowego rozsadku.
    Sam mam starego laptopa 1024x... i nowego 1920x...
    i na codzien widze ta ogromna roznice - to jest przepasc jakosciowa!
    --
    see_you