  • Data: 2009-04-12 16:38:06
    Temat: Re: Panoramy 360 z Alp Sunnmore (Norwegia)
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    see_you wrote:

    >"Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl>
    >
    >A ja bym raczej powiedzial, ze sie "przydaje"!

    No pewnie, że czasem się może przydać, znacznie częściej IMO
    przeszkadza czas kopiowania czy zajętość na dysku.

    >Pomijajac swojego 400D, pobawilem sie troche
    >25 megapikselami A900 i nie zauwazylem,
    >zeby tam jakies sie marnowaly...

    Nie wiem, z jakimi obiektywami, ale generalnie (w 99% przypadków) nie
    wierzę aby 12mpix przeniosło mniej niż 25mpix. Kropka.

    >Bez przesady, no nawet jesli zredukujesz rozmiar liniowo o polowe,
    >to i tak z 8 zostaja 2 megapiksele - tyle co Full HD.

    No i...? Na nie-full-HD też się wyświetli, a szczegół można sobie
    powiększyć.

> [...]
    >bo szczeka mi opadla z wrazenia dopiero kiedy kupilem, odpalilem
    >i zaczalem ogladac foty - wygladaja prawie "jak z dobrej drukarni"
    >a nie "jak na monitorze", ale tego trzeba osobiscie doswiadczyc.
    >A przenosny dlatego, ze moge zabrac go w podroz bez zadnego stresu
    >a dodatkowo okazal sie tanszy od podobnego stacjonarnego
    >- te dwa argumenty mnie przekonaly.
    >Faktycznie, wolabym 17 cali zamiast 15,
    >ale akurat nie bylo takiej okazji.
    >Gorzej do video - oczywiscie do ogladania divxow nie bardzo
    >to sie nadaje - DVD to minimum a najlepiej HD...

    Kupiłeś 15 cali 1920 bez sprawdzenia?! Nie do wiary, że ktoś coś
    takiego wyprodukował ;) Nie wiem jak często używaż lapka, ale dla mnie
    dziś, przy tak słabo skalowalnych interfejsach praca przy plamkach
    ~0,2 (choć to chyba więcej niż u ciebie) jest katorgą (do kwadratu,
    sam lapek jest mało ergonomiczny).

    Co do filmów - nie żartuj, DVD przy takiej wielkości ekranu zupełnie
    wystarcza, o ile ktoś ogląda filmy na takim ekraniku (no chyba że
    "stopklatki") ;P

    Grzegorz