  • Data: 2009-04-11 14:09:10
    Temat: Re: Panoramy 360 z Alp Sunnmore (Norwegia)
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    see_you wrote:

    >Z obecnym stanem posiadania sama oferta ma
    >oczywiscie mniej wspolnego,
    >ale z przyszlym i to niedalekim - bardzo wiele.
    >Z braku statystyk posiadania i to dobre,

    Podałem statystyki aktualne. Nie wiem co rozumiesz przez
    "niedalekość", nie spodziewał bym się jednak rewolucji, mamy nową modę
    na netbooki ;))

    >bo wspolczuje tworcom serwisu fotograficznego, ktorzy
    >beda przejmowali sie tymi (przeszlymi) analizami odwiedzin www
    >przy wyborze rozdzielczosci obrazkow, ktore beda publikowac w przyszlosci.

    Nie rozumiem czego tu współczuć? Pomijając już, że przy jakości
    popularnych matryc, ich (niby) niska rozdzielczość jest raczej małym
    niedostatkiem, prezentacje fotografii można dopasować do
    rozdzielczości.

    >Fakt, ze to biznes, to zupelnie inna bajka.
    >Dziwie sie tylko narzekaniom na lepsze wyswietlacze,
    >bo fakt, ze do przegladania grafiki wyzsze rozdzielczosci
    >sa lepsze nie podlega dyskusji.

    Hmm, ktoś narzeka na lepsze wyświetlacze?

    >Amatorska lustrzanka ma dzis 10-25 megapikseli
    >a zasadnicza wiekszosc idiot-kamer ponad 8.

    A kto mówi, że to jest (realnie) potrzebne? To się dobrze sprzedaje ;)

    >Tego nie da sie pogodzic z monitorami 0,8 megapiksela
    >i nie jest to wcale sprawa marketingu tylko zdrowego rozsadku.

    Co tu (i po cholerę) godzić? Chcesz aby wszystkie piksele (przeważnie
    bez "treści", bo zbierane przez słabą optykę) przenosić na
    wyświetlacz? Przecież to nie ma sensu.

    >Sam mam starego laptopa 1024x... i nowego 1920x...
    >i na codzien widze ta ogromna roznice - to jest przepasc jakosciowa!

    1920 na lapie?! Nie wiem po co ci taki dziwny komputer "przenośny" ;)

    Wesołych Świąt
    Grzegorz