eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPanda czy Clio?Re: Panda czy Clio?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!y17g2000yqd.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: JohnyK <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Panda czy Clio?
    Date: Fri, 19 Mar 2010 13:31:08 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <c...@y...googlegroups.com>
    References: <op.u9nw4jv8bd5dre@arrow> <4b9fdb08$1@news.home.net.pl>
    <hnomji$og4$1@news.onet.pl> <4b9feba3$1@news.home.net.pl>
    <hnprcs$5uu$1@news.onet.pl> <4ba0c6e0$1@news.home.net.pl>
    <hnrhdv$ink$1@news.dialog.net.pl> <4ba15a8a$1@news.home.net.pl>
    <hnsdp0$gdn$1@news.onet.pl> <hnu59f$apa$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.105.132.47
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1269030668 23827 127.0.0.1 (19 Mar 2010 20:31:08 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 20:31:08 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y17g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=87.105.132.47;
    posting-account=wly_ewoAAABMwTlZZ0pNOmHoAmBfcjwz
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US) AppleWebKit/533.3 (KHTML,
    like Gecko) Chrome/5.0.355.0 Safari/533.3,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265605
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18 Mar, 22:05, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Potem kupiłem corollę - kierując sie praktycznie wyłącznie legendarną
    > niezawodnością i przez dziewięć lat (bez miesiąca) wymieniłem w niej radio,
    > bo fabryczne się zepsuło. Auto przy odsprzedaży miało oryginalne amorki,
    > łożyska, wszystkie elementy zawieszenia, nawet klocki z tyłu zużyte mniej
    > więcej w 40-45% (przy przebiegu prawie 150 tys.). Dodam tylko, że lakier w
    > dziewięcioletniej corolli - po umyciu, wyglądał praktycznie jak nowy,
    > siedmiotlenie clio wyglądało o wiele gorzej. Jednym słowem - nigdy więcej,
    > to auto wleczyło mnie na zawsze z francuzów. Podobno potem było lepiej, to
    > znaczy kolejne generacje były lepiej wykonane, ale ja wolałem już nie
    > ryzykować.

    A ja posiadałem słynącego z rdzewienia i psucia się Poldka Plusa. I
    co? 200kkm w 12 lat przejechał. Nie zardzewiał, amorki oryginały,
    nigdy żadnych problemów nie zanotowano. Żadnych. Serwisowany w ASO
    (wiem, że to śmiesznie brzmi- Polonez w ASO, ale ja każde auto w ASO
    serwisuję) nie sprawiał problemów. jedyne elementy mechaniczne (prócz
    standardowych jak klocki, tarcze czy końcówki drążków- w końcu to
    Wrocław) to tłoczki hamulcowe w tylnych kołach. Okazało się, że
    konstrukcja dobra (bo Lukasa) ale wykonane takie sobie. Identyczne
    kupiłem w ASO Volvo (w 440 takie były) i żeby było smieszniej- taniej
    niż w ASO FSO i ASO Fiata (w Tipo takie były). A teraz pomiatam Twingo
    po Wrocławiu i nie mogę się przyzwyczaić, że 23 litry gazu starczają
    na 350km. W mieście.

    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: