eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPanasonic troszczy się o swoich klientów ...Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
  • Data: 2009-07-03 10:35:54
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    >>[...] No zgoda, teoretycznie jest to możliwe ale konia z rzędem temu kto
    >>poda przykład podobnego, ordynarnego zagrania przy upgradzie softu.
    >
    > Może nie ordynarnego, ale przypadek zablokowania pewnych możliwości znam.
    > W pryzpadku Pentaxa K10D w jednej z wcdzesnych wersji software'u (wydaje
    > mi się, że v.1.10 ale numer bmogłem pomylić) była możliwość łatwego
    > wejścia w menu serwisowe[...]
    >
    >> Ja np. nie pamiętam czy kiedykolwiek widzialem jakieś uaktualnienie,
    >> które zmieniłoby coś istotnego. Co więcej - przypuszczam, że dotychczas
    >> jesli robiłem jakiś update to bardziej z powodu zobaczymycosięstanie
    >> Póki co, czesto jedyny sensowny upgrade to model wyżej ; )
    >>[...]
    >
    > W przypadku Pentaxa były istotne uaktualnienia.[...]

    To widać Pentax poważniej traktował swoich klientow i swoje produkty niż
    Canon i Nikon. Przynajmniej w modelach 20D i D70. Tam istotne poprawki
    wprowadzano razem z body ; )
    Ale to z menu serwisowym to niezłe ; ) widać zagapili się.

    adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: