eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPanasonic troszczy się o swoich klientów ... › Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
  • Data: 2009-07-05 17:11:15
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik adam napisał:
    > Bo Unia tak na prawdę to może skoczyć na pukiel komokolwiek.
    >

    Jest gorzej - Unia sama generuje przepisy podnoszące koszty. Wszyscy
    znają słynne CE. Mało kto wie, że np. urządenia nagrywające z
    zewnętrznego źródła są obłożone wyższym podatkiem. Kamera na terenie UE
    musi mieć zablokowaną mozliwość nagrania zewnętrznego sygnału - przez
    złącze. Chyba że będzie znacznie droższa. Ten sam model kamery, z jedną
    dodatkową literką w nazwie, sprzedawany w Australii i Nowej Zelandii
    nagrywa i nic mu się nie dzieje.
    Co ciekawe nie ma problemu z uaktywnieniem "video in". W mojej
    wystarczył pilot serwisowy i instrukcja serwisowa, dzięki którym
    zmieniłem zapisy w komórce pamięci. Sprawdzenie nagrywania jest
    potrzebne do zlokalizowania usterki - czy padł tor kamerowy, czy
    nagrywający. Instrukcja zaznacza, że po naprawie koniecznie trzeba
    ponownie zablokować tą możliwość.
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.07.09 05:56 Marx

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: