  • Data: 2009-07-04 17:31:44
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" napisał
    > Panasonic wyznaczył "nową jakość" w trosce o komfort klienta ; )
    > Liczę, że ktoś coś wymysli - nie mogę uwierzyć, że los nieoryginalnych
    > baterii został przypieczętowany. I tak były drogie (w porównaniu do innych
    > firm) - może będą działać ?

    w sumie to mozna sie tylko domyslac dlaczego panasonik tak zrobil?
    czy chce zwiekszyc obrot w segmencie baterii - moglby ich sprzedac
    wiecej w ten sposob , czy tez byly uszkodzenia jego aparatow przez
    obce baterie , czy tez moze ludzie skarza sie ze nie robi tylu zdjec
    ile wynikaloby to z opisu na obcych bateriach ?
    Jedno jest pewne - poniewaz cena jest funkcja iosci jesli sprzedaz
    baterii panasonika spadnie to musi podniesc ich cene .
    byc moze jakis bezduszny ksiegowy wymyslil taki argumnet - zwiekszenie
    przedazy w ten sposob aby zahamowac spadek sprzedazy ?
    ---------

    Dokładnie tak.
    W żadne wybuchy nie uwierzę - coś by na ten temat było słychać.
    Problem niemarkowych akumulatorów to kwestia ładnych paru lat, może właśnie
    jesteśmy świadkami walki o ten wycinek rynku i Panasonic jest tylko jaskółka
    wieszczącą nowy trend.

    ---------
    W kadym razie niezaleznie od powodow wydaje mi sie , ze takie
    dzialanie w uni nie ma szans , mysle ze urzad antymonopolowy w uni z
    takim przypadkiem dosyc szybko by sie rozprawil , mgloby sie skonczyc
    podobnie jak w przypadku MS - milionowe ( miliardowe ? - nie
    pamietam ) kary.
    ---------

    Taa, jasne, w Unii nadzieja.
    Potrwa to parę lat aż eurobiurwy wypocą jakiś raport, a Panasonic pęknie ze
    śmiechu.

    ---------
    nie jestem przekonany ze takie rozwiazane panasonica z punktu
    widzenia prawnego jest mozliwe.
    to tak jakby np produzent samochodu zainstalowal jakis chip
    unieruchamiajacy samochod jesli benzyna bedzie z innej firmy niz sobie
    zyczy producent samochodu.
    ---------

    Wytarczy, że niebawem nie kupisz części samochodowych niebrandowanych bo
    producenci sobie nie życzą abyśmy naprawiali zamiennikami.

    adam