  • 1. Data: 2009-06-25 21:20:24
    Temat: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    Panasonic wypuszcza uaktualnienie oprogramowania blokujące baterie
    niezależnych producentów.

    http://panasonic.jp/support/global/cs/info/dsc_batte
    ry.html
    http://hardware.slashdot.org/story/09/06/24/1851238

  • 2. Data: 2009-06-25 21:25:53
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    mg pisze:
    > Panasonic wypuszcza uaktualnienie oprogramowania blokujące baterie
> [...]

    To chyba news z zeszłego tygodnia?
    No i co z tego? To świadczy tylko o tym, że liczy się tylko kasa, a nie
    użytkownik. Ale żeby bronić używania zamienników akumulatorków? Niedługo
    przyjdzie pora na optykę i nie będzie można używać Sigm, Tamronów czy
    Tokin, albo Zeissów. I będziemy podpisywać deklarację przy kupnie, że
    przez najbliższe 2 lata będziemy kupować akcesoria tylko od
    autoryzowanego dystrybutora ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-06-25 21:36:35
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    Paweł W. wrote:

    > To świadczy tylko o tym, że liczy się tylko kasa...

    a to kiedyś liczyło się coś innego? Użytkownik jest tylko elementem
    drogi do kasy - najwyższy cel pracy był i jest niezmienny :)

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 4. Data: 2009-06-25 21:43:50
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 25.06.2009 23:25, "Paweł W." pisze:

> [...]
    > Tokin, albo Zeissów. I będziemy podpisywać deklarację przy kupnie, że
    > przez najbliższe 2 lata będziemy kupować akcesoria tylko od

    Przeciez od zawsze tak jest. To, ze mozesz podpiac obiektyw innej firmy
    wynika z reverse engineering, stad tez pewne klopoty. Jesli nie chcemy
    sie obudzic z reka w nocniku trzewa walczyc, np. promujac open source.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 5. Data: 2009-06-25 22:04:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 25 Jun 2009 23:25:53 +0200, osobnik zwany Paweł W.
    wystukał:

    ry.html

    > To chyba news z zeszłego tygodnia?
    > No i co z tego? To świadczy tylko o tym, że liczy się tylko kasa, a nie
    > użytkownik.

    tylko jak się oleje użytkownika to nie ma kasy :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2009-06-25 22:18:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "T.M.F." napisał
    > Przeciez od zawsze tak jest. To, ze mozesz podpiac obiektyw innej firmy
    > wynika z reverse engineering, stad tez pewne klopoty. Jesli nie chcemy sie
    > obudzic z reka w nocniku trzewa walczyc, np. promujac open source.

    Czyli co - M42 ?
    Bo jakoś innaczej open source w foto nie widzę ; )

    adam

  • 7. Data: 2009-06-26 05:45:53
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "masti" <g...@t...hell> napisał:

    > tylko jak się oleje użytkownika to nie ma kasy :)
    >[...]

    Toteż firmy nieustannie szukają najlepszego dla siebie kompromisu - czyli
    sytuacji gdy ostro dojony klient klnie, ale nadal jeszcze idzie kupić...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2009-06-26 05:48:00
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    > Czyli co - M42 ?
    > Bo jakoś innaczej open source w foto nie widzę ; )

    Kiedyś się zanosiło, że początkiem open source w fotografii może być system
    4/3 - ale mam coraz większe obawy, że tak się nie stanie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2009-06-26 05:58:27
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Panasonic wypuszcza uaktualnienie oprogramowania blokujące baterie
> [...]

    No... przeciez nie musimy instalowac nowego apdejtu.
    Panasonic _wyraznie_ ostrzega na swojej stronie czym to grozi - co nie ?

    Z drugiej strony - akurat w laptopach zdarzaly sie wadliwe partie
    akumulatorow (mowie o orginalnych zestawach) - byly przypadki rozerwania,
    czy stopienia obudowy. Akurat Lion aku wymagaja pewnego rezimu podczas
    ladowania.

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 10. Data: 2009-06-26 06:22:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Panasonic wypuszcza uaktualnienie oprogramowania blokujące baterie
> [...]

    Dobrze rozumiem, ze w przypadku G1 "ten update" poprawia tylko cos-tam
    we wspolpracy ze szklami? Pomijajac oczywiscie sprawe bakterii?

    Chyba sobie podaruje ;-)