  • Data: 2012-01-30 02:27:25
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:21:52 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Zalety:
    > - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

    Jak to nie ? Zablokowaliby .. tylko na stajaco, po co przepalac paliwo :-)

    > - ogólne zluźnienie na drogach - automagicznie dla
    > jeżdżących:spadek spalania

    Pomysl lepiej jak bys narzekal na tlok w pociagach :-)

    > - wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów
    > dotarcia towarów w transporcie kołowym

    IMO to jest bardzo unormowany. Jesli ja spiesze sie a srednia i tak 70-80
    wychodzi, to w takiej ciezarowce ma mniejsza, ale stala, bo nie przyspieszy

    > - zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego
    > zmniejszenia ich ilości

    No jak nizsze - predkosc zabija, karetki drogie, lekarze drodzy :-)

    > Ps. To moje poważne spostrzeżenia. Kiedyś jeździło się dużo
    > łatwiej i przyjemniej.

    Niemozliwe, ty tych czasow nie pamietasz :-)

    >Teraz stać każdego na byle gówno,

    I oczywiscie zakladasz ze ciebie dalej bedzie stac ?

    Nie martw sie, bramki juz buduja, zaraz bedziesz mogl zap* autostradami :-)

    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną
    > puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na
    > śmierć. Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny
    > wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ...
    > przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie
    > stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    Tylko ze DK w ogole nie powinna przebiegac miedzy posesjami.
    No i nie bedzie ... tylko czy bedzie cie na nia stac ? :-)

    J,