  • Data: 2022-05-07 07:48:23
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-05-2022 o 15:32, J.F pisze:

    > Ja niekoniecznie, bo mialem dosc tanie paliwo.

    Rytuał to konieczność tankowania akurat zaraz po wyjeździe z domu.

    > To jest w miare normalne, ale:
    > -trzeba miec gdzie ladowac,

    I najpierw się o tym myśli, a potem zaczyna brać udział w wątku o
    elektrykach.
    Inaczej to bez sensu.

    > A latem nie zabraknie?

    Jak się kupi auto z odpowiednim zasięgiem i nie będzie przeginać z
    prędkością, to nie.
    No i przecież pisałem, że podładowanie na trasie przez kilkanaście minut
    trzeba zawsze brać pod uwagę.

    > Zobacz, ze Mirek ma 350km w jedna strone.
    > Zakladam, ze gdzies tam na miejcu bedzie mogl naladowac, bo czas jest.
    >
    > No to trzeba wybrac samochod z zasiegiem 350km.
    > lepiej 370km, zeby nie bac sie w trasie.
    > 400, zeby na zime czy upalne lato starczylo,
    > 480, zeby byla rezerwa na zuzycie baterii.
    >
    > To jakie samochody zostaja?

    Takie jak pisałem.
    Mają po 450 km WLTP.