  • Data: 2022-05-09 14:13:57
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 May 2022 11:36:59 +0200, Mirek Ptak wrote:

    > Nie, ale w sumie pomysł niezły - dzieje się to tak szybko... :)

    Po ostatniej dyskucji wlaczylem nagrywanie filmu ... i zapomnialem
    wylaczyc. Nic sie nie zapamietalo :-)

    > Szczerze, gdybym przeczytał wcześniej to bym ten czas zmierzył - 51
    > litrów do baku, w tym czasie przemycie świateł i tylnej szyby

    Blokada "pistoletu" jakos zazwyczaj mi nie dziala - musze trzymac.

    >- płacenie bez kolejki i w drogę :)

    Placenie czesto jest bez lub z niewielka kolejka.
    ale niestety wszystko trwa - i 5 minut ... ciekaw jestem czy nie
    przekrocze.
    A jakbym jeszcze chcial z toalety skorzystac, albo porannej kawy ...

    > No i tu jest pies pogrzebany - zakładam, że gdybym musiał doładować
    > (pewnie niewiele) to byłby to dodatkowy postój wydłużający czas dojazdu
    > - przypominam, że o 10 muszę być na miejscu.

    Wstajesz godzine wczesniej, odsypiasz na ładowarce :-)

    > W drodze powrotnej nie ma już z tym problemu zbyt wielkiego.

    gdzies tam jeszcze jakis posilek trzeba zjesc - mozna w domu,
    mozna na ładowarce :-)

    J.