eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadniety aku czy cos innego? › Re: Padniety aku czy cos innego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5d409702$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1f41n6oq51dso$.jmflx2irizen.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <qhsb29$f35$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Date: Wed, 31 Jul 2019 19:30:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5d41d0e6$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.140.149
    X-Trace: 1564594406 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 83.26.140.149:50494
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2297
    X-Received-Body-CRC: 24165321
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660874
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsAA9DBCA8DFCDbudzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...
    >> Akumulator naładowany nie dostaje prądu (poza kompensację
    >> samorozładowywania).
    >> Alternator obciążony ładowaniem akumulatora stawia większy opór
    >> silnikowi a nieobciążony kręci się znacznie lżej.

    >Ok, no własnie o to mi chodziło - o ten wiekszy / mniejszy opor.
    >Jak to jest realizowane? Z czego wynika?

    Normalna ch-ka pradnicy.
    Jak prad nie plynie, to oporow ruchu elektrycznej natury nie ma.

    Ale jak plynie, to moc musi sie zgadzac - opor mechaniczny na wale
    rosnie.
    Mozna tlumaczyc tez siłami Lorenza.

    A w samym akumulatorze stosunkowo prosta elektrochemia - skoro
    naladowany akumulator ma 13.2V, to przy takim napieciu zewnetrznym
    prad nie poplynie.
    Przy wiekszym poplynie, ale rosnie stopniowo i nieliniowo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: