  • Data: 2019-08-01 09:32:08
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 09:07, J.F. pisze:
    [...]
    > Albo to zaklocenie ELMa :-)

    Taa, a kontrolki szalejo...a swiatła mrugajo, w sumie ciekawa rzecz, bo
    ci jadący z naprzeciwka, myślą że ostrzegam przed policją :D...i zwalniają

    > Z drugiej strony ... jesli to chwilowe, to nie ma wiekszego wplywu.

    Dokąd aku (100AH) jest sprawny i klemy/kable i potrafi "łyknąć" ten
    nadmiar, bo w przypadku słabego odbioru, napięcie może wzrosnąć do 19V i
    wtedy (pomijam spalone zarówki) ale inne dziwne rzeczy albo wariują albo
    się spalą. Alarm mam ustawiony na 14,5V a napięcie wzrasta do 15,8.
    Jak miałem słabszy/stary aku to paliły się żarówki od pozycyjnych
    czasem, lub świateł STOP. Ta usterka ma już 4 lata ale jak widać, da się
    jeździć.

    > Ale prawde mowiac to woltomierz z dwoma USB sie przydaje :-)
    > I amperomierz sie przydaje.
    > I nawet termometr sie przydaje.
    >
    > Tylko w tym modelu to jakies takie ułomne :-)

    Ja sobie to na stałe podłączyłem, bo nie dość że woltomierz na tych
    stalowych stykach kłamał, to telefon się dłużej ładował.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>