  • Data: 2019-08-01 10:50:06
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 09:41:49 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Bo istnienie przeglądarki bez www raczej jest bezsensowne, podobnie jak
    > istnienie www i przeglądarki bez komputera.
    No niestety. Explorator Twojego Windows to jedna wielka "przeglądarka www",
    bez której Twój Windows by nie istniał.

    > Jesz widelcem czy ustami?

    Oczami.

    > Na modemie nie ma takiego "e" :] i myszka tam nie sięga :]

    Sięga, sięga
    przez ... ... ... 168.
    Ale na początek to poprobuj poszukać na Pulpicie
    tego Twojego "e".

    > Nie kolego. Logi przeglądam sobie przez www ZA pomoca przegladarki,
    > Miszczu :]

    A łączysz się Twoim BurakiemTakim czy WidelecemFinezyjnym?

    > To serwer ogólny nie moze być postawiony na domowym PC?
    A czy ja napisałem, że nie może?

    > Masz jakieś dane
    > na ten temat?
    Ale temat ma już ponad 15 lat. Interesują Cię takie starocie?

    > Gdzie zatem do Twojego interfejsu z T-Mobile podpina się Torque?

    A gdzie ja napisałem, że "do Mojego" interfejsu "z T-Mobile" podpina się
    Twoje Torque?

    > I majo zaimplementowane Torque? Niebywałe!
    A kto pisze, że "majo"?
    "Majo" ale przez www... tak jak marzysz
    i z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością
    bez "Twojego Torque".

    Widzę, że wyje...
    ale w którym meczecie to już nie bardzo.