  • Data: 2019-08-01 09:41:49
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 07:05, dantes pisze:

    > Tak.
    > Dlaczego przeglądarka to wg Ciebie www?

    Bo istnienie przeglądarki bez www raczej jest bezsensowne, podobnie jak
    istnienie www i przeglądarki bez komputera.
    Jesz widelcem czy ustami?

    > Rozumiem, że Internet włączasz klikając jeszcze na "e", tak?

    Na modemie nie ma takiego "e" :] i myszka tam nie sięga :]

    > Jakieś ponad 15 lat temu projektowałem takie urządzenia więc nie musisz mi
    > tłumaczyć czym jest OBD2. A "logi" to przeglądasz sobie przez przeglądarkę
    > a nie przez www. Ponjał, Miszczu?

    Nie kolego. Logi przeglądam sobie przez www ZA pomoca przegladarki,
    Miszczu :]

    > A jak chciałbyś, jak piszesz, "przeglądać logi przez www" to musiałbyś
    > posiadać interfejs OBD2 z modemem GPRS/EDGE [tak... na kartę SIM],
    > który prześle dane na serwer ogólny albo postawiony na domowym PC.

    To serwer ogólny nie moze być postawiony na domowym PC? Masz jakieś dane
    na ten temat?
    Gdzie zatem do Twojego interfejsu z T-Mobile podpina się Torque?

    > I wówczas możesz logi przeglądać tak ja Ci się marzy .... tj. "przez www"
    > Takie rozwiązania istnieją już od 2005 roku.
    > A od kilku miesięcy T-Mobile oferuje taki interfejs w abonamencie.
    > Ponjał?

    I majo zaimplementowane Torque? Niebywałe!

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>