  • Data: 2019-08-02 10:07:11
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 22:17:32 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > W dniu 2019-08-01 o 10:50, dantes pisze:
    > [...]
    >
    > Oho, Nerd :] Należysz do tych 2% ludzi na świecie, którzy używają
    > Linuksa na co dzień i jeszcze do tego w domu?

    Nie. Ale najczęściej korzystam z takiego systemu jak Twój.

    > Ło! Jotpeg Ci wystarczy :D...widzisz BigMaka i już najedzony :]

    Nie jem śmieci. Sam gotuję. Spróbuj to nie jest trudne.

    > Chcesz kursorem myszy wcisnąć mechaniczny przycisk? No tak, skoro jesz
    > oczami...
    A kto powiedział, że mechaniczny?
    A na Pulpicie masz "mechaniczne ikonki"?
    Nie, nie mam na myśli "e", bo wg Ciebie nie ma czegoś takiego
    w Twoim PC... no i "na modemie".

    > Nie mam żadnego "e" :]

    Może ktoś Ci "eM" ustawił... najprawdopodobniej.
    I możesz faktycznie nie widzieć tego "e".

    > Nie, używam TCP/IP TakieCwanePudełko/IProste :]

    Pudełko powiadasz. TCP/IP powiadasz... .Yhm. Nooo... to zacnie.
    I mówisz, że nie da się myszką "sięgnąć" do Twojego modemu?
    A ten modem konfigurowałeś sam czy robił to Ci Pan od Internetu?

    > Skoro co chwilę wspominasz starego IE, to pewnie masz jakieś
    > traumatyczne wspomnienia.

    Okres 15 letni odnosi się do tematu OBD2 przez GPRS/EDGE, a nie do "e".
    Stopień opanowania przez Ciebie tematu "ie" bez "i", budzi pewne
    podejrzenia.

    > Ja pisałem o Torque
    Który "spinasz" z interfejsem podpiętym do DLP przy pomocy
    Twojego BurakaTakiego lub Twojego WidelcaFinezyjnego
    i twierdzisz, że do "przeglądania logów"
    potrzebujesz jeszcze "www".

    > a ty nagle wyskoczyłeś z T-Mobile i ichnym
    > "wynalazkiem",
    Bo ichnieszy "wynalazek" udostępnia logi przez "www"
    skoro w abonamencie...
    a Twój po BurakuTakim lub WidelcuFinezyjnym
    i "www" jest mu do tego niepotrzebne.

    > który nawet nie umywa się do aplikacji Torque.
    Każda apka pokaże "to do czego dobierze się" interfejs diagnostyczny
    jeśli oczywiście "na to" pozwoli mu system OBD2 w pojeździe.

    > Bardzo merytorycznie :>...
    Masz na myśli Twojego BurakaTakiego czy WidelcaFinezyjnego?

    > a bladego pojęcia nie masz o różnicach
    > pomiędzy tym co oferuje T-Mobile
    Wystarczy zobaczyć co jest wewnątrz interfejsu
    a zdolności "ich" informatyków mnie nie obchodzą.

    > a tym o czym wcześniej pisałem.
    Pisałeś o LM327... bez "E".
    A Twój Torque pokaże to na co mu pozwoli Twój LM327
    I ani jednego PID'a więcej. Ponjał?

    Musisz jeszcze sprawdzić czy masz oryginalny "LM327"
    czy podróbkę na PIC16Fxxx.

    Ile PID'ów "obsługuje" Twój ELM327 bez "E"?
    "Tą razą" dużego "E".