  • Data: 2019-07-31 19:30:59
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAA9DBCA8DFCDbudzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    >Ok, no własnie o to mi chodziło - o ten wiekszy / mniejszy opor.
    >Jak to jest realizowane? Z czego wynika?

    Normalna ch-ka pradnicy.
    Jak prad nie plynie, to oporow ruchu elektrycznej natury nie ma.

    Ale jak plynie, to moc musi sie zgadzac - opor mechaniczny na wale
    rosnie.
    Mozna tlumaczyc tez siłami Lorenza.

    A w samym akumulatorze stosunkowo prosta elektrochemia - skoro
    naladowany akumulator ma 13.2V, to przy takim napieciu zewnetrznym
    prad nie poplynie.
    Przy wiekszym poplynie, ale rosnie stopniowo i nieliniowo.

    J.