  • Data: 2019-08-01 16:20:44
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 11:00, szod pisze:

    > Z tak szalejącym napięciem w instalacji to się możesz kiedyś zdziwić.
    > Problemem może być nie regulator, ale połączenie akumulatora z resztą
    > pojazdu.

    Nie, problemem jest regulator. Gdyby mi "masa" nie kontaktowała, to
    rozrusznik miałby problemy z 3L dieslem :) a zawsze pali "na dotyk"... i
    oczywiście wszystko sprawdzone.

    > Wystarczy że Ci masa nie kontaktuje. To już jest prosta droga
    > do spalenia elektroniki auta.

    Masa kontaktuje :] Taka "dyskoteka" odpierdala się w skali 10C-15C
    powietrza. Poniżej lub powyżej tej temperatury jest spokój. Gdyby nie
    to, że trzeba cały dzień poświęcić na demontaż/montaż regulatora to już
    bym sobie wymienił. Na razie jest to pod pełną kontrolą.
    Sam regulator wygląda tak:
    http://www.hurtowniarozrusznikow.pl/p/235551

    --
    LordBluzg(R)