  • Data: 2019-08-01 22:17:32
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 10:50, dantes pisze:
    [...]
    > No niestety. Explorator Twojego Windows to jedna wielka "przeglądarka www",
    > bez której Twój Windows by nie istniał.

    Oho, Nerd :] Należysz do tych 2% ludzi na świecie, którzy używają
    Linuksa na co dzień i jeszcze do tego w domu?

    > Oczami.

    Ło! Jotpeg Ci wystarczy :D...widzisz BigMaka i już najedzony :]

    > Sięga, sięga
    > przez ... ... ... 168.

    Chcesz kursorem myszy wcisnąć mechaniczny przycisk? No tak, skoro jesz
    oczami...

    > Ale na początek to poprobuj poszukać na Pulpicie
    > tego Twojego "e".

    Nie mam żadnego "e" :]

    > A łączysz się Twoim BurakiemTakim czy WidelecemFinezyjnym?

    Nie, używam TCP/IP TakieCwanePudełko/IProste :]

    > Ale temat ma już ponad 15 lat. Interesują Cię takie starocie?

    Skoro co chwilę wspominasz starego IE, to pewnie masz jakieś
    traumatyczne wspomnienia.

    > A gdzie ja napisałem, że "do Mojego" interfejsu "z T-Mobile" podpina się
    > Twoje Torque?

    Ja pisałem o Torque a ty nagle wyskoczyłeś z T-Mobile i ichnym
    "wynalazkiem", który nawet nie umywa się do aplikacji Torque.
    Bardzo merytorycznie :>...a bladego pojęcia nie masz o różnicach
    pomiędzy tym co oferuje T-Mobile a tym o czym wcześniej pisałem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>