eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitaluRe: [PRESS] Kierowca wl?k? ofiar? pod tirem - matka nie ?yje, c?rka w szpitalu
  • Data: 2010-03-31 13:40:50
    Temat: Re: [PRESS] Kierowca wl?k? ofiar? pod tirem - matka nie ?yje, c?rka w szpitalu
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    J. F. wrote:

    > Niemiecki kodeks owszem czytalem, ale mam wrazenie ze tam piesi nie
    > wskakuja pod samochody.

    inna kultura i przestrzeganie prawa przez wszystkich uczestnikow ruchu.
    troszke chodzilem i jezdzilem po monachium i jak nie ma podwyzszen
    do tych 70, czy 90 na ringach, to jest 50km/h na liczniku.
    pieszy nie musi wskakiwac i przebiegac przez jezdnie, a kierowca nie
    musi gwaltownie hamowac, bo kazdy ma wystarczajaco czasu na reakcje.
    w polsce natomiast jak w miastach na 50-ce jest 90+ na tarczy
    to i automatycznie zachowania uczestnikow ruchu sa gwaltowniejsze,
    bo fizyki oszukac sie nie da.