eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitaluRe: [PRESS] Kierowca wl k ofiar pod tirem - matka nie yje, c rka w szpitalu
  • Data: 2010-03-31 13:50:16
    Temat: Re: [PRESS] Kierowca wl k ofiar pod tirem - matka nie yje, c rka w szpitalu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości news:

    > inna kultura i przestrzeganie prawa przez wszystkich uczestnikow ruchu.
    > troszke chodzilem i jezdzilem po monachium i jak nie ma podwyzszen
    > do tych 70, czy 90 na ringach, to jest 50km/h na liczniku.

    Tyle że tą prędkością można przejechać z centrum miasta do obwodnicy
    autostradowej bez konieczności zatrzymywania się na każdych światłach co 100
    m, a potem legalnie pognać 200 km/h.
    Jak tylko u nas będą takie możliwości to w zabudowanym będę jeździł 50,
    obiecuję.

    > pieszy nie musi wskakiwac i przebiegac przez jezdnie, a kierowca nie
    > musi gwaltownie hamowac, bo kazdy ma wystarczajaco czasu na reakcje.
    > w polsce natomiast jak w miastach na 50-ce jest 90+ na tarczy

    Albo 0.
    W zależności od kaprysu sygnalizacji (dla zmyłki nazywanej inteligentną).