eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-24 16:49:04
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:hode2o$urv$1@mx1.internetia.pl...

    > Piszesz o sobie? Myslalem, ze zyjesz w hameryce?

    Pisałem o Tobie.

    > Inaczej: glupek zywiacy sie w fast foodzie - dzisiaj nie ma to odniesienia
    > do narodowosci czy obywatelstwa.

    No ale nie oceniamy wiedzy o high-techu takiego głupka,
    no chyba że próbowałeś mnie właśnie tak nazwać...

    > To raczej nasmiewanie sie z kompleksow polskich imigrantow.
    > Nie udawaj że nie wiesz.

    To wygląda raczej na kompleksy tych co im się nie udało wyjechać ;)

    > Bardzo fajnie i uwazasz, ze trzymasz kupe z watkiem:
    >"[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010"?

    Tak samo jak Ty nie uwazasz ze w hucie czy kopalni nie ma miejsca
    wylacznie na inzynierow gornictwa czy hutnictwa tak samo i ja
    widze mnostwo zastosowan elektroniki w powyzszych dziedzinach.

    Sądzisz że nie ma roboty dla elektroników w robotyce?
    W telekomunikacji, sztucznej inteligencji, technice lotniczej?
    To są właśnie gałęzie przemysłu w których inżynier elektronik
    miałby fascynujące zadania projektowe a właśnie tych gałęzi
    przemysłu w Polsce nie ma.

    Co się elektronicznego projektuje w Polsce z dziedziny high-tech?
    Bramy wjazdowe sterowane pilotem rf? Centralki do domofonów?
    Śmiech po pachy...

    Gdzie jest firma w Polsce w której inżynier elektronik mógłby się
    wykazać zaprojektowaniem jakiegoś ASICa? Albo choć FPGA?
    A czy umiałby w ogóle zaraz po uczelni to już inna para kaloszy, nie?
    Robi ktos w ogle w Polsce np. 6-warstwowe plytki drukowane pod uklady BGA?
    Jakas firma plytkarska w Polsce oferuje plytki z kontrola impedancji w-cz?

    Mój kumpel z uczelni nie ma kasy aby kupić nowe kostki Altery/Xilinxa
    dla swoich studentów do labu... jak się mają studenci nauczyć
    projektowania takich układów skoro nigdy przy tym rąk nie brudzili
    bo uczelni nie stać na software i kostki do zajęć praktycznych?

    Ktoś gdzieś na polskiej uczelni bawi się w praktyce mikrofalami, albo
    gigabitowymi układami telekomunikacyjnymi, techniką komórkową 4G,
    czy optoelektroniką na "nieco" wyższym poziomie co transoptor czy
    opto-triac? Co się robi w Polsce na kierunku "automatyka i robotyka"?
    Jakieś fajne rzeczy? Ktoś brał udział w jakimś światowym konkursie?
    Obawiam się, że będzie bida z nędzą jak się popytasz...