eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-24 21:06:05
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:hodud0$afr$1@news.onet.pl...

    > Widzisz - a mysmy prosili agencje zeby kasowala dane o szkolach z CV.
    > Chyba dlatego ze ludzie byli potrzebni do roboty a nie do przewracania
    > papierkow.
    > Programiste latwo sprawdzic, elektronika troche trudniej (no, dluzej). Ale
    > po dni spedzonym 'na probe' wiekszosc brakow wychodzi.

    Nie. Jak co niektorzy szacuja w 70% wazny jest charakter czlowieka, 30%
    umiejetnosci.

    > Pomysl - co z papiera z uczelni

    To, ze udowodnil pewna czastke swojego charakteru - oczywiscie nie dajaca
    pelni obrazu, ale przynajmniej jest poszlaka.

    Ale liczy sie tez jaka uczelnia.

    > jak gosc nic nie potrafi?

    Dlaczego robisz malo madre zalozenie, ze tylko papier sie liczy?