eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-24 17:05:13
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:hodec4$3tr$1@mx1.internetia.pl...

    > A ja, ze dla mnie wiele znaczy - tego mnie nauczylo doswiadczenie zyciowe.

    A dla mnie skończenie studiów to o wiele za mało aby cokolwiek
    o człowieku powiedzieć... Natomiast brak studiów jest niestety
    często bardzo wymownym odbiciem jego wiedzy i inteligencji.
    Widziałem takich debilów po telekomunikacji w Szczecinie czy
    polibudzie w innym dużym mieście w Polsce że jak oni byli w stanie
    skończyć uczelnię to nie wyobrażam sobie kim jest ktoś kto nie mógł...