  • Data: 2019-10-05 16:59:43
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2019 o 16:12, heby pisze:

    > A takie Qt jest w czymś gorsze?
    Nie jest gorsze i nie imputuj słów których nie powiedziałem

    > Poszukać? pip install albo apt-get i mam.
    W systemach linux owszem. Gorzej pod windows :)

    > Czyli gdzie tez zysk i dlaczego warto?

    Czytaj chłopie ze zrozumieniem :) No chyba że to jest sztuka

    > Całe szczęscie VCL nie trzeba czytać, samo wchodzi do głowy :D

    Nie nie wchodzi sam. LCL/VCL to tylko przykłady ale czemu nie miała by
    powstać uniwersalna biblioteka? którą możesz pisać wszędzie tak jak to
    wypadku LCL (Tutaj masz właśnie swój zysk)

    > Nie nie nie, pytanie brzmi: co lepszego jest w VCL/LCL czego nie ma w Qt
    > i co powoduje że warto się tym trupem zajmować.

    Pokaż mi drugie takie środowisko? Na rynku gdzie jednym narzędziem będę
    pisał na dowolną platformę? Bez dodatkowych bibliotek? FreePascalowi a
    konkretnie Lazarusowi jest najbliżej

    > Od kilku dni staram się wyciągnąć ten jeden kiler feature. I nie ma.
    > Obawiam się że nie ma obiektywnie.

    Właśnie napisałem Ci powyżej :)

    Stąd że jest najbliżej twierdze że ma to potencjał