  • Data: 2019-10-05 17:12:45
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 05 Oct 2019 15:44:38 +0200, heby wrote:

    > Ja dokarmiam trola. Doceń to wreszcie. Sam sobie też troche troluje.
    > Taki sport.

    Ok.

    > Mam się pochwaliś z ostatniej sesji debugowania ARMa w zeszły piątek?
    > Niestety nie stumieniuje swojego życia do youtube więc sorry, nie
    > zachowały się notatki z problemu błednego ABI w procedurze przerwania.

    Nie wspominałem o tym, ale ja to w garażu statek kosmiczny buduję. Już
    zresztą działa - byłem testowo na Jupiterze w zeszłą środę. Ale nie mogę
    nic więcej powiedzieć, bo to tajemnica jest. Mógłbym ew. dać zdjęcie, no
    ale - niefart straszny - akurat aparat mi się zepsuł.

    > Kto tak twierdzi?

    No jak to kto? Marynarze!
    https://youtu.be/DkMqDA7MS5o

    Mateusz