-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Date: Sat, 29 May 2010 10:16:23 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 60
Message-ID: <htqibn$pqo$1@news.onet.pl>
References: <ht66g8$13hc$4@opal.icpnet.pl>
<4bf6dd35$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <ht6u2e$8fd$1@news.onet.pl>
<4bf70780$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
<ht73dk$2qj$1@usenet.news.interia.pl> <ht7r3l$nks$1@news.onet.pl>
<ht8tps$9s0$1@usenet.news.interia.pl> <ht9f2g$mji$1@news.onet.pl>
<ht9fs1$ov7$1@news.onet.pl> <ht9h5j$slq$1@news.onet.pl>
<e...@4...com> <ht9mk5$9r9$1@news.onet.pl>
<htaie0$1tdi$1@news.mm.pl> <htb58m$kpq$1@news.onet.pl>
<r...@4...com> <htbed9$j9k$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <htpem0$rcq$1@news.onet.pl>
<htpeql$rqs$1@news.onet.pl> <htpfvc$uad$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275120823 26456 91.150.222.21 (29 May 2010 08:13:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 08:13:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284565
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:htpfvc$uad$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:htpeql$rqs$1@news.onet.pl...
>
>> Co nie zmienia faktu, że 30 cm to nie mogło być, bo inaczej byś tam po
>> prostu stanął i zawisnął na podwoziu.
>
> Jadąc z prędkością 70km/h i przjeżdżając przez koleinę, która mogła w tym
> miejscu mogła mieć tę głębokość na odcinku 2, może 3m.
> Weź no sam się zastanów co piszesz. Jezszcze nie widziałem samochodu
> potrafiącego się zatrzymać na takim krótkim odcinku wyhamowując z tej
> prędkości.
Chłopaku - sam się zastanów, co piszesz. Masz koleinę o głębokości 2 do 3x
większej, niż prześwit swojego auta. Jeszcze nie widziałem samochodu, który
po uderzeniu podwoziem w coś, co spowoduje uniesienie kół w powietrze (bo
niestety tak by się skończyła próba przejazdu przez taką "przeszkodę") byłby
w stanie kontynuować jazdę, bez zostawienia miski olejowej i całego układu
wydechowego na drodze.
Nie wierzysz? Zrób sobie test - postaw na ziemi dużą cegłę typu "MAX". To ma
mniej więcej 20 cm wysokości. Podjedź przodem samochodu pod tą cegłę i
zobacz, czy jest w ogóle taka opcja, żeby toto prześlizgnęło się pod spodem
bez wyrywania połowy podwozia auta.
> Jeszcze raz powtarzam. Koleiny były na prawym pasie. Ich głębokość była
> różna w różnych miejscach, ale przed samym skrzyżowaniem utworzyła się
> taka głęboka koleina, prawdopodobnie na skutek wyrobienia przez
> zatrzymujace się i ruszające spod świateł TIR-y.
Ale weź nie bajaj, ok? Zmierzyłeś je? Nie. Więc Twoja teoria o głębokości
jest wyssana z palca.
Koleiny mogły być. Mogły mieć i 10 cm - co już z punktu widzenia kierowcy
jest niesamowicie dużym "rowem" w drodze. Ale nie przesadzaj, że miały 20-30
cm, na odcinku 2-3 metrów - bo za tymi koleinami dzielnie staliby na poboczu
właściciele samochodów, którzy właśnie sobie oglądają pęknięte miski olejowe
i zbierają tłumiki z drogi.
> Czy kur... naprawdę tak trudno jest to zrozumieć ? Nie piszę, że było to
> na całej jedynce, ale w tym jednym konkretnym miejscu przed tym
> skrzyżowaniem.
> Po prostu jechałem lewym pasem. Wyprzedziłem TIR-a. Widząc przed nim spory
> kawałek pustej drogi, a za mną na lewym pasie pajaca, który zapierniczał
> jak głupi, postanowiłem zjechać na prawy pas, aby go przepuścić. Jechałem
> kawałek koleinami, a że na skrzyżowaniu było światło zielone to chciałem
> je po prostu przejechać i wtedy wpadłem w tę dziurę. Przycharatałem mocno
> podwoziem, zarzucioło mnie i wyrzuciło z tej koleiny na lewy pas wprost
> pod nadjeżdżające z tyłu auto. Ledwo co uniknałem zderzenia uciekając
> spowrotem na prawy pas i cudem zapanowując nad kierownicą, birąc już
> koleine "okrakiem". Podjechałem tak jeszcze ytego samego dnia, żeby się
> temu przyjrzeć z lewego pasa. Nie było wyrwy w asfalcie, ale była głęboka
> koleina. Tak jak napisałem wcześniej. Na długości 2 - 3 może 4 metrów
> miała głębokość jakieś 30-40cm.
Metr. Co się będziesz obcinał. Miała metr głębokości. A na dnie leżał wóż z
kapustą, 2 konie i pijany woźnica.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.10 10:43 Plumpi
- 29.05.10 10:57 Jurand
- 29.05.10 11:30 Plumpi
- 29.05.10 11:52 Jurand
- 29.05.10 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 29.05.10 13:05 Artur Maśląg
- 29.05.10 22:11 Plumpi
- 29.05.10 22:24 Plumpi
- 29.05.10 22:50 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:56 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:59 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 23:12 Jurand
- 30.05.10 00:47 RoMan Mandziejewicz
- 30.05.10 10:16 Plumpi
- 30.05.10 10:19 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=