-
Data: 2010-05-29 10:57:58
Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:htqk2p$tr9$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:htqibn$pqo$1@news.onet.pl...
>
>> Chłopaku - sam się zastanów, co piszesz. Masz koleinę o głębokości 2 do
>> 3x większej, niż prześwit swojego auta. Jeszcze nie widziałem samochodu,
>> który po uderzeniu podwoziem w coś, co spowoduje uniesienie kół w
>> powietrze (bo niestety tak by się skończyła próba przejazdu przez taką
>> "przeszkodę") byłby w stanie kontynuować jazdę, bez zostawienia miski
>> olejowej i całego układu wydechowego na drodze.
>> Nie wierzysz? Zrób sobie test - postaw na ziemi dużą cegłę typu "MAX". To
>> ma mniej więcej 20 cm wysokości. Podjedź przodem samochodu pod tą cegłę i
>> zobacz, czy jest w ogóle taka opcja, żeby toto prześlizgnęło się pod
>> spodem bez wyrywania połowy podwozia auta.
>
> Chłopczyku - nie rozmawiamy tu o cegle, nie rozmawiamy o krawężnikach ani
> innych wystających elementach, nie rozmawiamy tu o zahaczeniu o krawężnik
> przy jeździe w poprzek czy o krawędź cegły. Różnica polega w krawędzi
> natarcia. Najeżdżając taką cegłę czy krawężnik uderzasz o krawędź.
Widzę, że nawet nie spróbowałeś porównać tych prawdziwych 20-40 cm "koleiny"
do wysokości przodu Twojego samochodu...
> Wpadając w głębszą koleinę zaczynasz się ślizgać podwoziem na obłej
> krawędzi tej koleiny wzdłuż, a nie w poprzek tej krawędzi.
Aha, czyli myślisz, że tarcie podwoziem samochodu o asfalt, praktycznie bez
dotykania go kołami (przy koleinach 20-40 cm nie byłoby to możliwe)
spowodowałoby tylko uszkodzenie osłony silnika i "o mało co urwanie
tłumika"? ;)
Ciekawe. Ciekawe też jakim cudem przejechałbyś przez tą koleinę nie
dotykając jej zderzakiem i przednim pasem (ale do tego trzeba właśnie zrobić
eksperyment z cegłą).
> O efektach tej przejażdżki już pisałem, że uległa uszkodzeniu osłona
> silnika, tłumik o mało co całkiem się nie urwał i był zdeformowany.
> Musiałem go od razu wymienić i zrobiłem to w tym samym dniu. Także
> wgnieceniu uległ katalizator tzn. jego obudowa. Urwał się też przy tym
> chlapacz przedniego koła wykonany z plastiku.
Czyli zaledwie delikatnie "musnąłeś" czubek koleiny.
> Ale oczywiście przemądrzalcy wiedzą lepiej, ze przy takiej głębokiej
> koleinie to powinno mi urwać cały przedni pas samochodu traktując to jak
> uderzenie w sztywną przeszkodę typu bloczek betonu wystający na wysokość
> przynajmniej pół metra.
Powinno Ci go conajmniej mocno pokiereszować. W pewnym momencie bowiem
samochód musiałby się na tym pasie oprzeć. A to nie jest element tak mocny,
żeby wytrzymać próbę "podniesienia" samochodu w górę za dolną część
wzmocnienia.
>> Ale weź nie bajaj, ok? Zmierzyłeś je? Nie. Więc Twoja teoria o głębokości
>> jest wyssana z palca.
>
> Po pierwsze to nie jest teoria tylko fakt, który tu opisałem. Racz zwrócić
> na to uwagę.
Jaki fakt? Pokaż zdjęcie z przyłożonym metrem do tej koleiny - to będzie
fakt. Na razie to są Twoje historyjki.
>> Koleiny mogły być. Mogły mieć i 10 cm - co już z punktu widzenia kierowcy
>> jest niesamowicie dużym "rowem" w drodze. Ale nie przesadzaj, że miały
>> 20-30 cm, na odcinku 2-3 metrów - bo za tymi koleinami dzielnie staliby
>> na poboczu właściciele samochodów, którzy właśnie sobie oglądają pęknięte
>> miski olejowe i zbierają tłumiki z drogi.
>
> Nie mierzyłem, oceniłem na oko porównując z zagłębiającym się kołem TIR-a.
Dlatego Ci tłumaczę, że być może masz coś z okiem nie tak. Więc skoro
oceniałeś "na oko" to nie trzymaj się jak rzep psiego ogona tych wartości
20-40 cm, bo są one NIEREALNE, biorąc pod uwagę rozmiar uszkodzeń Twojego
samochodu i fakt, że taka koleina rzekomo istniała na krajowej, często
przejeżdżanej, drodze! Tam na poboczu byłoby PEŁNO mocno uszkodzonych
samochodów.
> I nie mówię tu o głębokości li tylko samej koleiny, lecz o różnicy
> poziomów pomiędzy wybrzuszeniem, które powstało obok wzdłuż koleiny (taki
> jakgdyby wał asfaltu)
A to wybrzuszenie to było z której strony? Po zewnętrznej stronie pasa
jezdni, czy od środka?
> a dnem tej koleiny, bo tylko to mogłem odnieść obserwując z boku głębokość
> zagłębienia się koła stojącego w tym miejscu TIR-a. Nie mogłem zatrzymać
> się na tej drodze w tym miejscu, wyjść z miarką i pomierzyć, ale widząc
> przysłonięte do połowy koło TIR-a mogę mniej więcej ocenić tę różnicę i
> zapewniam Cię, że była ona znacznie większa niż 10cm.
Przesłaniała do połowy KOŁO Tira czy oponę? Opona TIR-a ma średnio na 20-22
cm wysoki profil...
>> Metr. Co się będziesz obcinał. Miała metr głębokości. A na dnie leżał wóż
>> z kapustą, 2 konie i pijany woźnica.
>
> Wiesz naprawdę szkoda cokolwiek pisać na tej grupie bo zaraz banda kilku
> przemądrzałych idiotów zaczyna ubliżać i przekonywać, że jest się
> wielbłądem.
No proszę Pana, to jak ktoś usiłuje od Pana jakieś sensowne rzeczy
wyciągnąć, to od razu jest idiotą? Widziałeś gdzieś w moich listach elementy
ubliżania Ci?
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.10 11:30 Plumpi
- 29.05.10 11:52 Jurand
- 29.05.10 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 29.05.10 13:05 Artur Maśląg
- 29.05.10 22:11 Plumpi
- 29.05.10 22:24 Plumpi
- 29.05.10 22:50 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:56 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:59 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 23:12 Jurand
- 30.05.10 00:47 RoMan Mandziejewicz
- 30.05.10 10:16 Plumpi
- 30.05.10 10:19 Plumpi
- 30.05.10 10:36 J.F.
- 30.05.10 11:27 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML