eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-29 13:05:58
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-29 11:52, Jurand pisze:
    (...)
    > Poziom merytoryki w dyskusji z Tobą zaczyna mnie męczyć.

    :)

    (...)

    > Jakbyś wjechał w koleiny o głębokości NAPRAWDĘ 20 cm (a nie
    > wyimaginowane 20 cm), to byś wiedział, co to są poważne uszkodzenia
    > podwozia.
    (...)

    > Aha i tak sobie lecąc ślizgiem lekko bokiem nie urwało całego układu
    > wydechowego. Z czego Ty masz ten układ?

    Czytam tak te rewelacje imć Plumpiego i się zastanawiam, czy on
    kiedykolwiek widział koleiny, a już w ogóle, czy samochodem po tym
    przejeżdżał. Ja mało nie urwałem wydechu chyba 2 lata temu wracając
    z urlopu - takie małe miasto Częstochowa, zjazd z 3 pasmowej (JP II)
    na gierkówkę (kier. W-wa). Koleiny były może 5 cm., no niech nawet
    będzie do 10 cm. Oględziny na pierwszym możliwym zjeździe (Orlen)
    wykazały, że jak nie spotkam kolejnych, to do DC dociągnę. I tak
    miałem sporo szczęścia, ze jechałem wolno do świateł i mnie nie
    dobiło, a ten tu o 30 cm.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.