eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-30 10:16:29
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3LNxGT$Icc@mike.oldfield.org.pl...

    > Jurand, wyobraź sobie klienta, który jest tak upierdliwy jak ja do potęgi
    > 10. Masz? No to właśnie masz Jacusia Plumpiego :D

    Nie wpier....aj się tam, gdzie cie nie proszą łajzo, bo znów dostaniesz
    wpier..... i będziesz kwiczał.

    > I poza tym nie dyskutuj z J.O. Jacusiem, chamie, prostaku i buraku ;)

    Tutaj pokazujesz swój stosunek do wszystkich ludzi na grupie. Ty inaczej jak
    "chamie, prostaku i buraku" nie potrafisz się odnosić do ludzi.
    Poza tym gdybym był upierdliwy choć w 1/10 tak jak ty to dawno już byś był
    bez pracy i do tego siedział w pierdlu.
    Tak więc proponuję ci odpier...ol się ode mnie i nie mieszaj w nasz konflikt
    innych osób, bo w odróźnieniu od ciebie ja nie walczę z osobą Juranda i mam
    w stosunku do niego szacunek tylko się sprzeciwiam temu co on pisze. Ty
    natomiast ubliżasz zarówno mojej osobie jak i jemu.