eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :) › Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem
    :)
    Date: Tue, 05 Jul 2011 11:50:21 +0200

    > Tak się niestety składa, że w pościgach policyjnych zginęło 3 moich znajomych,
    którym palma jebła do potęgi jak zobaczyli dyskotekę we wstecznym lusterku. I nie
    byli to młodzi gniewni w beemkach, a dorośli ludzie, którzy zostawili przez teb
    absolutny brak emocji rodziny bez opcji utrzymania. Piszę konkretnie o klasycznych
    pościgach na stronie wschodniej - pały pędzą na zabój za busem upchanym fajkami.
    Uciekającemu odpierdala, ale goniący nie lepsi.

    Hmm. Nie mam ani jednego znajomego, który by choć próbował uciekać przed policją,
    (no, jeden, ale niespecjalnie - był mocno zaskoczony że niby "uciekał") a ty miałeś
    aż trzech takich którzy w pościgach... zginęli??? Zastanawiające...