  • Data: 2006-09-20 13:25:53
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: Zbigniew Kempczyński <Z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radosław HORODNICZY napisał:

    > A pozatym ja nie rozumiem czym ty sie tak podniecasz jesli chodzi o WP ?
    > IMHO Chyba za bardzo podnieciles sie prezentacja, ja osobiscie
    > wolal bym zobaczyc chociaz czesc tego co zrobila google na swoich
    > skladakach :)

    Szanuję ludzi za ich wiedzę, z pewnością bywalcy UnixDays wiedzą o co chodzi.
    Bywałem na wielu konferencjach, na większości w 80% jest to zwała marketingowa.
    W przypadku UnixDays jest zupełnie odwrotnie. A to w sumie ekipa z WP organizuje.
    A ja się w sumie nie podniecam, jednak to co pokazali zaintrygowało mnie do
    sięgnięcia do narzędzi, których wcześniej nie używałem - np stap.
    Zbigniew Kempczyński
    http://it.marton.pl/wegorz/