  • Data: 2006-09-20 16:07:45
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisał(a):

    > O tym bylo wlasnie w pierwszym poscie, ze ekipa z wp@ podnieca sie
    > zagadnieniami technicznymi na tyle, ze klienta swego maja generalnie
    > gleboko w d... znaczy w dev/null ;)
    >
    > j.

    W pewnym okresie swojej sciezki kariery admin czy to firmy "krzak 100
    userow" czy "wp z 3mln userow" - chce sie pomoc kazdemu i nie brakuje
    zapalu, z czasem to przechodzi - poniewaz zdajemy sobie sprawe ze gdyby
    do tego przyzwyczaic uzytkownikow, pisali by z kazda duperela typu
    "Komunikat Windows XP : Nastapil blad krytyczny - Skontaktuj sie z
    administratorem swojego komputera", to niestarczylo by czasu na
    odpisywanie na te maile, przez 8 godzin. I nalezaloby swoje obwiazki
    wykonywac po czasie pracy.
    Rownie dobrze mozna by zatrudnic sie na etacie z zakresu psychologii.
    Ew. samemu trafic do psychoanalityka.

    Nie zawsze jest sie w stanie pomoc ale warto chodz dwa slowa napisac -
    ew. skierowac na tok rozumowania.

    Co innego uslugi platne, co innego darmowe - tu sie nalezy liczyc ze
    zwykle wsparcia nie ma zadnego - gdyz nikt gwarancji takich nie daje.
    Wiec bez sensu sie bulwersowac, tylko zalozyc konto tam gdzie ew.
    support bedzie swiadczony - gdyz jest to wilczone w cene abonamentu.

    Oczywiscie latwiej wywalic rbla z filtrow w firmie krzak na 100 userow,
    niz takiej na 3mln z 15 mln maili dziennie, bo jesli w/w rbl ma nawet
    skutecznosc 1 % przy czym odsetek niezadowolonych klientow z tego powodu
    jest 0.00010 % to i tak oplaca sie z niego korzystac.

    Nie wnikajac oczywiscie w fakt na ktorym etapie powinny byc rble sprawdzane.

    Darek