  • Data: 2006-09-20 13:43:00
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Sep 2006 14:26:06 +0200, Zbigniew Kempczyński
    <Z...@N...pl> wrote:

    > Ja sądzę, że ich rozumowanie jest jak najbardziej prawidłowe.

    Nie. Jesli mój klient przedstawił mi się i potwierdził swoją
    tożsamość, to powinienem go obsłużyć, nawet jeśli nadaje z
    Zimbabwe i przypadkiem znalazł się w spotRBL-u za naduzywanie
    tam-tamów. To jest mój klient, który mi za to płaci (czy to
    gotówką, czy czytając reklamy, którymi zawzięcie go raczę) i mam
    go obsłużyć.

    > Jeśli
    > jakiś host znajduje się na blackliście to dlaczego przyjmować od niego
    > emaile?

    Nie jakiś host, tylko maszyna, z której korzysta mój klient.
    Dopóki klient nie narozrabiał, nie mam podstaw, żeby go wyciąć.
    Jaki klient ma wpływ na to, czy jego adres jest w RBL-u, czy
    nie? Ma nie zostać obsłużony tylko dlatego, że siedzi za jednym
    NAT-em z jakimś tłukiem, albo dlatego, ze wylosował adres IP, z
    którego wcześniej jakiś pajac spamował? I ma jeszcze obrywać za
    listing w jakimś mocno mitycznym RBL-u o niezbyt jawnych
    zasadach działania?

    > Ja czuję szacunek do wiedzy i tego co
    > zrobiła ekipa z WP,

    A czuj sobie. Praktycznie od początku mojej pracy przy
    adminowaniu (a parę lat pracowałem przy róznych serwerach
    pocztowych, od takich, gdzie konta szły w setki, do takich,
    gdzie tych kont były dziesiątki tysięcy) WP gdzieś tam się
    przewijała. I przez te lata nie zapamiętałem ani jednego
    pozytywnego związanego z pojęciem ,,poczta WP''.

    > skoro myślisz inaczej podejrzewam, że nie miałeś okazji
    > zobaczyć tego co potrafią.

    A niech sobie wysyłają nawet różowego słonia na księżyc, szkoda
    tylko, że robią błędy w podstawowych założeniach.

    r.
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
    List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/