  • Data: 2006-09-21 09:28:13
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak napisałem wyżej. IMHO problemem internetu jest to, że wiele sieci
    > prywatnych jest natowanych na jeden (kilka) adresów IP. Wystarczy, że ktoś

    to nie jest problem. problemem jest spam. a największym problemem jest
    pseudowalka z nim w wykonaniu takich habeasów itp. która walczy głównie z
    normalnymi administratorami a nie spamerami.

    > Ja do tej pory zazwyczaj otrzymywałem logi z a...@t...pl. Jak na razie

    też otrzymuje, w odpowiedzi informuje tpnet że wiem kto to zrobił i w razie
    czego udziele takiej informacji, a następnie informuje abonenta że takie coś
    robił i jest pod obserwacją przez jakiś czas. pomaga.

    i tak powinno się działać w walce ze spamerami.

    zresztą dokładnie wystarczy poczytać o Habeas. jak się płaci to się jest
    legitimate user i można spam słać :)