  • Data: 2009-10-18 17:00:57
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > IMHO jest. Popatrz na ofertę TV nie zależnie czy komercyjnej czy
    > publicznej. Jak w tygodniu na setki godzin programu trafi się coś, co
    > warto zobaczyć to już sukces.

    Mam wrażenie, że tv postawiła już lagę, czyli stwierdzono, że to dla
    plebsu. Reszta wybiera sieć, niekomercję (poza tv) i... piractwo, ale to
    ''drugiego dna'', dystrybuujące dobra, których nie można nijak kupić
    oficjalnie.
    Tylko takie stanowisko nigdy oficjalnie się nie pojawi, ale i repertuar,
    i cała wartość dodana (reklamy i autoreklamy) to potwierdzają.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl