  • Data: 2014-11-04 22:21:20
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 04 Nov 2014 09:57:30 -0600, A.L. napisał(a):

    > No. Zwyciwstwo techniki nad zdrowym rozsadkiem. A co z robotami
    > hudraulicznymi gdy nie mam komputera? Bo sa robione na budowie w
    > lesie? Powiem hydrulikowi: ta miech mi pan to teraz skonczy, ajek
    > wroce do domu za 3 dni to panu pzreleje z komputera.

    W Polsce nie mamy Utah ani Alaski - net działa każdym zadupiu, a smartfona
    ma prawie każdy. Używanie gotówki nie jest zakazane, a bankomaty są w
    każdej wiosce.

    > Toc pzreciez czysty idiotyzm. Sparwy sie powinno zalatwiac TAK PROSTO
    > JAK MZOLIWE. Widac w Polsce obowiazuje "SPARWY POWINNO SIE ZALATWIAC
    > TAK SKOMPLIKOWANEI JAK MOZLIWE". Bo to, panie, ten, tego, NOWOZCESNE!

    Załatwia się bardzo prosto - przed zleceniem roboty wstępnie uzgadnia się
    koszta i jeżeli zleceniobiorca nie chce przelewu to bierze się gotówkę w
    odpowiedniej ilości, z małym zapasem.

    > Patrz moje utarczki z portalem ZUS i zmagania z podpisem
    > elektronicznym. Do dzis nei udalo mi sie zalatwic konta na peBOK
    > gazowni. Mimo kilkunastu wizyt w biuzre i niezliczonych telefonow. Gsu
    > proboje sie zajejestrowac, wpisuje pesel i nuker klienta, mam czerwona
    > odpowioedz: "jeden z tych nukerow jest nieparwidlowy"

    Jeżeli piszesz po pijaku, albo masz Parkinsona jak powyżej, to jest to
    możliwe. Mi ePUAP, elektroniczne konta u dostawców wszelkich mediów i trzy
    konta bankowe działają bez problemu.

    > No i tu jest pogrzebany tak zwany pies. AMerykanie to narod uczciwy,
    > umowa spozradzona potrzesnieciem dloni na moc prawna, a Rzad nie uwaza
    > ze wszyscy obuwatele to potencjalni oszusci i bandyci.

    A w Ameryka w więzieniach siedzi? Sami Meksykanie w oczekiwaniu na
    deportację? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek