  • Data: 2014-11-05 02:54:38
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Nov 2014 21:50:43 +0100, yabba napisał(a):

    > Od jednego miasta można zacząć i potem rozbudowywac sieć.

    No i tak pewnie w koncu zrobiono, ale pozniej :-)

    > Może mieli tylko zdalną drukarkę podłączoną linią dalekopisu?

    Moze, niemal na pewno, ale nie dalekopisu. Taka drukarka swoja
    szybkosc miala i imo 9600 to dla niej za wolno. Poza tym, zeby system
    dzialal, to trzeba tez informacje do niego przesylac, wiec gdzies tam
    i terminale lub komputery sa.

    No i tak patrze - KIR powstal w 92, Elixir w 94 - ale "wszystkich
    uczestnikow" podlaczono w 98, ale Sybir zamknieto dopiero w 2008.

    > Trochę dalej, bo po całej Warszawie.

    Sami, czy w kanalach TP ?

    P.S. Swego czasu na wroclawskim Biskupinie TP uruchomilo Siec
    Multimedialna.
    http://www.computerworld.pl/artykuly/320191/Pierwsza
    .siec.muItimedialna.w.Polsce.html

    Rok byl jak widac 1998. Siec otwarto ze stosowna pompa, byl bankiet,
    minister, cos mi sie nawet wydawalo ze dwa bankiety ... tylko cos rok
    pozniej dzwonilem do TP i zadawalem jedno pytanie - jak sie do tego
    podlaczyc. Oj, fajnie mnie odsylali do kolejnych wlasciwych osob,
    chyba z 10 ich bylo, az mnie w koncu zmeczyli.
    No ale minelo pare lat, siec sie przydala, bo TP zaczelo sie bawic w
    kablowke.

    > Dlaczego nie? Można też zlecić kopanie zewnętrznej firmie.

    No w sumie .. dlaczego nie.
    le jakby tak kazdy chetny kraj oral ...

    > W tych czasach to jeszcze TP udostępniała w miarę łatwo swoją kanalizację.

    Tudziez oferowala Polpaka.
    Tak czy inaczej - sieciowanie kraju dopiero sie zaczelo, nie ma co na
    banki narzekac.

    J.