  • Data: 2014-11-04 20:20:14
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:54591a06$0$11149$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zaraz zaraz - jak mial miec polaczone oddzialy siecia komputerowa, jak w
    > calym kraju byly duze braki w kablach ?

    Oddziały nie były połączone nawet w obrębie Warszawy.

    > Socjalizm mial obalic dekade wczesniej, aby kable byly na czas ?

    Telewizje kablowe potrafiły kłaść światłowody dziesiątkami kilometrów w tym
    czasie.

    > Owszem, byly jeszcze satelity, ale ... sprawdzic czy nie byl udzialowcem
    > w Telbanku, ktory mial te banki polaczyc ...

    No tak, zapomniałem o najważniejszej maksymie firm państwowych i molochów
    korporacyjnych: Dlaczego robić coś dobrze i szybko jak można drogo i z
    opóźnieniem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba