  • Data: 2015-03-06 11:55:28
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA453EDA446B1Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...
    > No to sie zacznie.
    > U nas panstwowe to nawet kopalnie nie przynosza zysku...

    Państwo (rząd) nie umie poradzić sobie z kopalniami? mie tylko likwidować?
    To jak może rządzić całą Polską? Spółeczki kolesi wykańczają państwo. Nic
    się nie zacznie, bo u nas realizowana jest teoria o niewidzialnej ręce
    rynku. Kiedy rynek jakoś próbuje się podnieść to ta niewidzialna ręka
    dokręca śrubę, bo np. sejmowe tablety się zestarzały, albo potrzeba na
    ratowanie bogatych krajów ze strefy euro.

    > Piekne idee... I nic wiecej. Juz próbowano.

    Próbować to za mało. Trzeba robić. Po to idziemy na wybory by ktoś wreszcie
    ustawił kraj na tory rozwoju a nie w celu palenia pod kotłem politycznych
    wojen. 50% przestało chodzić. Opowiadanie ludowi, że komisarz unijny z
    Polski nie może robić niczego dla Polski jest poprawnie polityczną brednią i
    zasłoną w celu umywania rąk. Opowiadać można ale trzeba robić po cichu dla
    własnego kraju. Niestety na unijnych stołkach umieszczają największych
    wrogów własnych krajów bo wiadomo, że jak do tej pory nie zrobili nic dla
    kraju to i na stołku nic nie zrobią. Skoro mimo 8 lat propagandy emigranci
    nadal nie wracają ze zmywaka to najwyższy czas na zmianę nierządu.

    neelix