  • Data: 2015-03-06 12:16:44
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:md9uls$1c4$1@dont-email.me...

    > sam poszukaj. a potem je przeczytaj ze zrozumieniem

    Nie muszę szukać. Media same podają.

    > to za komuny miałeś gwarancję dożycia?

    Nie zauważyłem by wtedy ludzie nie umierali tak młodo.

    > To może znajdź sobie dane o długości życia.

    Gus łże tak samo jak cbos.

    > hasełka, hasełka, hasełka.

    Ale jakie prawdziwe i trafne.

    > nie. i ile byś nie zaklinał to nic nie zmieni.

    Tak. Zmieni reforma zusu.

    > prawo Godwina znowu się sprawdziło.
    > Do tego argument zupełnie bez związku z tym co napisałem.

    Wszystko ma związek.

    > jakoś krusowcy dostają świadczenie, które składa się w 92% z dotacji
    > budżetowej

    Reaktywuj Auschwitz. A kto będzie następny? Już masz kandydatów? To jest
    droga do nikąd.

    > nie. To jest ustrój, który wybrali ludzie przez swoich przedstawicieli.

    Nie. Nie otake Polske walczyliśmy. Dzisiaj odmawiają nam nawet prawa do
    walki. Nawet nie mamy prawa do zwołania referendum!

    neelix