  • Data: 2015-03-06 09:29:43
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Całkiem ciekawy temat poruszyłeś - czy dzisiaj (kiedy pracownik
    > "minimalny" jest w stanie utrzymać auto, choćby Cavallino
    > kwalifikował je jako "złom"), Hitler dałby razy zlikwidować
    > "bezrobocie" (cudzysłów nieprzypadkowy, mowa o szarej strefie).

    Teoretycznie dałby radę - wystarczy zaproponować więcej. Skoro ktoś na
    czarno wyciąga 3 tys. netto to za minimalną do roboty nie pójdzie, ale za
    2,5 już może się zdecydować.
    W praktyce nie ma jak tego na dłuższą metę z budżetu sfinansować.

    > Przypomnę, że zawsze mnie bawi, jak ktoś wyśmiewa się z "machania
    > łopatami przy budowie autostrady". To nie machanie się liczy(ło), tylko
    > fakt uniemożliwienia "zarabiania na czarno" *oraz* (ze względu
    > na skalę interwencji państwowej) zupełny brak potencjalnych
    > "czarnopracowników".

    No i przy okazji odebranie poparcia komunistom przez "zagospodarowanie"
    poparcia nizin społecznych. Ta partia nie bez powodu nazywała się
    "socjalistyczna".

    Pozdrawiam
    Ergie