  • Data: 2017-01-31 17:45:45
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Odpowiedz na to pytanie bywa bardziej skomplikowana.
    > Zaczac trzeba od dwoch pytan:
    > -ile Unia do tego dolozyla,

    Jeśli dołożyła, to do czegoś sensownego.

    > -ile burmistrz z tego dostal :-)

    HGW

    > Widuje taka sodowa u znajomych - troche mgly i widac jak swieci.
    > IMO - dobrze swieci - glownie na boki pod katem ok 45 st.

    Poza świeceniem głównym jest jeszcze świecenie rozproszone. Nie do
    pominięcia, choćby w grzybowym sensie. A wśród tego co wymieniali
    na LED, były również kule świecące w niebo.

    > Co moze tlumaczyc watpliwosci wynikajace z porownania parametrow.
    > Ale niekoniecznie jest to efekt pozadany.

    Przeze mnie tak. Przez astronomów tym bardziej.

    > Jak pojedziesz na urlop, to zlodzieje tez beda zadowoleni :-)

    Nie bardziej niż przez ostatnie trzydzieści lat. Stać mnie na to,
    by na swoim terenie oświetlać co chcę.

    --
    Jarek