  • Data: 2012-05-11 16:05:22
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości

    >Homologacja to homologacja. ML - to dodatkowy ficzer.

    >Trzeba precyzować i sprawdzać. :-)

    A oni mi "taki towar pan zamowil i taki jak zamowil dostal. I g* nas
    obchodzi ze poprzednie opony byly inne" :-)

    >E z numerkiem w zależności gdzie wyprodukowane. Tu jest to
    >wyjaśnione:
    >http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Kraj_produkc
    ji__opon,3,428,15.html

    gdzie homologowane ! wyprodukowane moga byc gdzie indziej.

    >IMHO opona sprzedawana w Polsce, w domyśle powinna mieć homologację.
    >Ale biorąc pod uwagę, że teraz każdy może importować co chce i skąd
    >chce, to w zasadzie teoretycznie można się naciąć.
    >Ja sprawdzam, ale ja jestem dziwny. ;-)

    Ale co sprawdzasz - czy jest, czy w urzedzie co tam w homologacji
    napisano ?

    Ale ja w sumie o czym innym - producent cos zmienia w konstrukcji, to
    powinien wystapic o nowa homologacje. Ale oznaczenia modelu nie musi
    zmieniac.
    To ja chcac zamowic konkretny model powinienem podac nr homologacji
    ktory zamawiam :-)

    >Bo jakby obejrzał zdjęcia w necie tej opony, to by wiedział, że AC02
    >ma dodaną dwójkę w nazwie i inny bieżnik. ;-)

    Ale to dalej oznacza ze musimy sie wykazac dobra pamiecia wzrokowa,
    albo odbierac towar z komputerem w reku i porownywac bieznik :-)

    >No i nie jestem przekonany, że na gumie nie ma, ale nie widziałem tej
    >opony na żywo, więc za pewnik tego nie biorę.

    Ale jak masz obejrzec na zywo, jesli jeszcze nie kupiles ? :-)

    No dobra, zajrzalem sobie na baloon.pl, teraz maja tylko AC02, co
    klientowi nie ulatwia, bo nie widzi ze jest jeszcze model AC01 z
    ktorym mozna pomylic.
    http://baloon.pl/opony/531778,Yokohama_C.drive_2-AC0
    2_215_60R16_99H

    nie wiem czy bylo wczesniej, ale teraz w nazwie jest 2
    Yokohama C.drive 2-AC02 215/60R16 99H
    Na fotce z duzym trudem mozna dostrzec napis C drive 2, ale to juz
    trzeba byc podejrzliwym bardzo :-)

    A potem jeszcze mozna odnalezc takie cos
    http://baloon.pl/opony/406699,Opony_YOKOHAMA_215_60R
    16_99H_AC02

    i badz tu madry :-)

    >Ale to zupełnie co innego, niż określenie typu towaru.

    No jakzesz innego, przeciez producent zamiescil wyrazne ostrzezenie
    "wykonanie wloskie" i co klient ma pretensje :-)

    >A jakbyś nie wiedział, to kupiłbyś włoskie, używał i był szczęśliwy.
    >;-)

    No wlasnie nie wiedzialem, kupilem, uzywalem i szczesliwy bylem bardzo
    krotko.
    Teraz tez juz wiem ze trzeba starannie czytac wszystkie napisy na
    lozyskach i znam ich znaczenie - ale to nie jest wiedza powszechnie
    znana :-)

    J.