  • Data: 2012-05-13 22:46:16
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1cr5i8vdx1u0k$.cfypkal05fmo$.dlg@40tude.net...

    > Wlasnie o to chodzi - jestes calkowicie pewien ?
    >
    > Spodobala ci sie nazwa Continental, bo troche powatpiewam w swiadomy wybor
    > konkretnej opony,

    Zawsze wybieram świadomie. Niekoniecznie dobrze, ale zawsze świadomie... ;-)

    chyba ze zarzadzasz jakas flota,
    > wybierasz i zamawiasz opony "CPC 195/65R15 91 V".

    Nie zamówię bez konsultacji ze sprzedawcą, bo nie wiem jaka to opona. ;-)
    Wersja 2 czy 5? Z rantem czy bez? Jaki DOT? Pokaż całe zamówienie, albo
    ofertę. ;-)

    > Podpisujesz czy telefon do sprzedawcy z prosba o wyjasnienie ?

    Jeżeli ma to co miała mieć (co było w ofercie i co ustaliłem ze sprzedawcą)
    to oczywiście że podpisuję, dlaczego miałbym tego nie robić?

    > A za miesiac nieszczescie, potrzebujesz opony, to wybierasz ten sam
    > artykul
    > ze sklepu, czy piszesz e-maila "prosze o sptrzedaz 1 sztuki opony
    > CPC 195/65R15 91 V E3 costam FR ML SI K132512 DOT HC VM KG4M 1210 " ?

    Jeżeli w ofercie jest wyraźnie wyszczególniona charakterystyka czy też typ
    opony, to pewnie zamówię bezpośrednio przez formularz.
    Jeżeli ustalałem szczegóły za pierwszym razem, zrobię to ponownie. Nie wiem
    dlaczego szukasz dziury, tam gdzie jej nia ma?

    > Bo potem przyjdzie opona, nie ma tego zabezpieczenia ML, a sprzedawca
    > mowi "o co chodzi ?
    > zamowil pan CPC 195/65R15 91V dostal pan CPC 195/65R15 91V, co sie nie
    > podoba ?"

    Jeżeli tego nie ustaliłem i nie było tego w ofercie to mój problem.
    Skorzystam najwyżej z prawa zwrotu (umowa na odległość) lub jej nie kupię
    (odbiór osobisty). Na pewno nie założę tej opony, przez miesiąc nie będę na
    niej jeździł, żeby po tym okresie zgłosić problem do sprzedawcy.

    > Wiem ze maja zblizone, ale ja bym chcial 4 takie same :-)

    Jeżeli mają być identyczne, z dokładnością do tych samych znaków na oponie,
    to kto Ci zabrania dopytać o to u sprzedawcy? Poproś o dokładne zdjęcie z
    każdej strony i sobie porównaj. ;-)

    > No wiesz - chcial zamowic yokohama c-drive, dostal yokohama c-drive, to
    > zalozyl, jezdzil i byl szczesliwy.
    > I gdyby nie te dwa wkrety to moglby byc szczesliwy jeszcze pare lat :-)

    A teraz po miesiącu, wciska sprzedawcy używany komplet opon, w tym jedną
    uszkodzoną i w dodatku upiera się, że to te mu przysłali, mimo, że wcześniej
    swoim podpisem potwierdził odbiór tego co zamówił, czyli innych opon. ;-)

    > A inne ogladasz ?

    Jak w necie nie wypatrzę tego co mnie interesuje, to dlaczego nie? Jak mam
    wydać prawie 2 tys. na komplet opon, to mogę na to poświęcić trochę czasu...

    > Ta druga .. C-drive, czy nie ?

    C-drive AC02. Pomijając zdjęcie, masz podany numer katalogowy producenta.
    To elementarne, Watsonie! ;-)
    Możesz jednak dopytać sprzedawcę jeżeli masz wątpliwości. To naprawdę takie
    trudne?