  • Data: 2012-05-11 15:04:20
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:joivh8$dh1$1@inews.gazeta.pl...

    > A bo to takie skutki guglania na szybko za przykladem
    > http://www.salon-opon.com/opony/letnie/Continental/P
    REMIUMCONTACT-2/195-65R15/_o8596.html
    > http://www.salon-opon.com/opony/letnie/Continental/P
    REMIUMCONTACT/195-65R15/_o4625.html

    > Teraz na to patrze ... i sam juz nie wiem - to homologacja ? Czy cecha
    > dodatkowa opony ?

    To cecha dodatkowa. W tym sklepiku po prostu brakowało im pola na cechy
    dodatkowe, to wykorzystali pole homologacja... ;-)
    Zresztą napisali: "ML - zabezpieczenie boczne felgi", czyli rant/zgrubienie
    chroniące krawędź felgi.

    > Ale jak sie okazuje - calkiem dobry przyklad - ta cecha przypisana do
    > modelu, czy sa do wyboru modele E/ML/nic ?

    Homologacja to homologacja. ML - to dodatkowy ficzer.

    > Jak nastepnym razem zamowie CPC2 91V, to dostane ML, czy to trzeba osobno
    > precyzowac i sprawdzac przy odbiorze ? :-)

    Trzeba precyzować i sprawdzać. :-)

    > A to jestem zdziwiony. Ciekawe ilu grupowiczow sprawdza :-)

    Przy markowych to raczej pewnik, że mają europejską homologację, ale przy
    "chińczykach", które dzięki cenie robią się popularne, to już niekoniecznie.
    Chociaż przyznaję, że jeszcze nie widziałem na naszym rynku opony bez
    homologacji ECE.

    > Jest to gdzies na oponie ? Pewnie E-costam ?

    E z numerkiem w zależności gdzie wyprodukowane. Tu jest to wyjaśnione:
    http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Kraj_produkcj
    i__opon,3,428,15.html

    > ... i zaraz ... to przy zamowieniu trzeba precyzowac nr homologacji, zeby
    > nie byc zaskoczonym ze cos innego przyslali ? :-)

    IMHO opona sprzedawana w Polsce, w domyśle powinna mieć homologację. Ale
    biorąc pod uwagę, że teraz każdy może importować co chce i skąd chce, to w
    zasadzie teoretycznie można się naciąć.
    Ja sprawdzam, ale ja jestem dziwny. ;-)

    > No i widziales - Chris pisze ze byl na naklejce, autor ze na gumie nie ma,
    > i skad ma wiedziec ze powinien dostac
    > "C-Drive 2" a nie "C-Drive".

    Bo jakby obejrzał zdjęcia w necie tej opony, to by wiedział, że AC02 ma
    dodaną dwójkę w nazwie i inny bieżnik. ;-)
    No i nie jestem przekonany, że na gumie nie ma, ale nie widziałem tej opony
    na żywo, więc za pewnik tego nie biorę.

    > A ilu klientow jest uswiadomionych ze ogolna zasada "nigdy nie kupuj nic
    > wloskiego" obowiazuje takze w wyrobach _niemieckiej_ firmy ?
    > Ze w pudelku z renomowanym napisem SKF mozna zastac wloszczyzne ? :-)

    Ale to zupełnie co innego, niż określenie typu towaru.

    > Ale teraz juz wiem ze to istotne, ze trzeba rozpakowac w sklepie,
    > sprawdzic, i poprosic japonskie lub polskie :-)

    A jakbyś nie wiedział, to kupiłbyś włoskie, używał i był szczęśliwy. ;-)