-
Data: 2012-05-11 22:24:02
Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik " Adam" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jojplv$cus$1@inews.gazeta.pl...
> 1. Nigdy i nigdzie nie napisałem, że baloon.pl to oszuści. Zasugerowałe za
> to,
> że potencjalny kupujący u nich "powinien traktować ich jako potencjalnych
> oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił" i zdanie swoje
> podtrzymuję. A jeśli ktoś nie rozróżnia stwierdzeń: "jest oszustem" i
> "powinien być traktowany jako potencjalny oszust", to mogę jedynie
> współczuć,
> bo dyskutować nie ma sensu. Proszę tylko nie wmawiać mi, że napisałem coś,
> czego - nie mając dowodów na świadome łamanie prawa - bym nie napisał.
Tutaj nie ma czego współczuć. Po prostu uświadom sobie, że Twoje słowa mogą
być różnie odbierane i mimo, że Twoje intencje mogły być inne, to jednak
Twoje słowa i mogą być różnie interpretowane, a Ty za nie pociągnięty do
odpowiedzialności.
Jeśli w ten sposób rozmawiałeś z obsługą, to nie dziw się, że potraktowali
Cię jak "potencjalnego oszusta".
> 3. Nigdy i nigdzie się nie "piekliłem", nie próbowałem wymusić wymiany
> uszkodzonych opon itp. Mimo iż mam podstawy do próby załatwienia sprawy na
> drodze sądowej to nie będę tego robił, bo gra nie jest warta (w moim
> odczuciu)
> świeczki. Z opon jestem zadowolny, w innym sklepie dokupiłem AC01 i muszą
> ją
> tylko wymienić. Dokumentację sprawy zachowam i tyle. Mam nadzieję (i z
> tego
> powodu pisałem pierwszego posta), że ewentualni ich klienci, po
> przeczytaniu
> mojej historii, będą dokładnie spradzali co dostają.
Zanim zacząłeś myśleć o sądzie, itp., dlaczego nie napisałeś do tej firmy
formalnej reklamacji i rzeczowo nie wyjaśniłeś problemu?
Rozumiem, że jesteś niezadowolony z kontaktu z pracownikami z obsługi, ale
mogłeś trafić na niekompetentną osobę, jej gorszy dzień, nie dogadaliście
się, itp.
Pisząc reklamację, zmuszasz sprzedawcę do analizy zgłoszenia i formalnej
odpowiedzi. W przypadku ewentualnej sprawy sądowej masz dodatkową
dokumentację. Zawsze mnie dziwi, że ludziom chce się skarżyć na forach czy
grupach, a nie chce prowadzić zwykłej korespondencji ze sprzedawcą.
> 4. Nie uważam, że muszę być alfą i omegą w każdej dziedzinie. Od tego są
> specjaliści. Ja z grubsza mogę sprawdzić, czy dostaję (produkt/usługę),
> którą
> zamawiałem, ale nie będę poświęcał czasu, by zastanawiać się czy powinna
> być
> gdzieś "1" czy może "2". Skoro zamówiłem "2", mam zafakturowaną "2", to
> zakładam, ze dostałem "2".
IMHO nie masz racji. Sam nie dołożyłeś należytej staranności, żeby sprawdzić
co dostałeś, ale całkowitą winą obarczasz sprzedawcę.
W transakcji są co najmniej dwie strony i obie mają swoje obowiązki. W tym
wypadku nie musiałeś być specjalistą, wystarczyłoby dokładnie porównać to co
masz na fakturze z literkami na oponie. To potrafi każdy nie będący
analfabetą (a w zasadzie i analfabeta powinien sobie poradzić).
Co więcej, zakładam, że rzetelna firma, jeśli ze
> swojej winy wyśle mi jednak "1", to nie będzie chowała głowy w piasek i
> zwalała winy na to, że ja się nie znam na szczegółach.
J.w. Złożyłeś formalną reklamację na piśmie (np. e-mail)?
A że większość uczestników dyskusji
> próbuje odwracać kota ogonem i całkowitą winę przypisywać mi, to już
> zupełnie
> inna sprawa. :)
Przecież Ty zrobiłeś dokładnie to samo. W pierwszym poście całkowitą winą
obarczyłeś sprzedawcę. :-)
> I na marginesie - dziękuję tym, którzy wnieśli merytoryczny wkład w
> dyskuję,
> starali się zrozumieć co napisałem oraz zgodzili się z tym, że postawy
> sklepu
> baloon.pl nie należy traktować jako wzoru do naśladowania :)
Nie zauważyłem, żeby ktokolwiek w tym wątku pochwalał postawę tego sklepu.
Część próbowała Ci tylko uświadomić, że nie tylko sklep w tym wypadku jest
winny powstania Twojego problemu. ;-)
Pozdrawiam
X
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.12 23:01 Iksinski
- 12.05.12 00:59 Gotfryd Smolik news
- 12.05.12 09:44 Cavallino
- 12.05.12 09:47 Cavallino
- 12.05.12 09:47 Cavallino
- 12.05.12 12:08 J.F.
- 13.05.12 22:46 Iksinski
- 13.05.12 23:07 Iksinski
- 13.05.12 23:50 J.F.
- 14.05.12 08:16 Cavallino
- 14.05.12 11:02 Iksinski
- 14.05.12 12:52 Jakub Witkowski
- 14.05.12 12:56 J.F
- 14.05.12 13:06 Chris
- 14.05.12 13:07 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=