  • Data: 2012-05-13 23:50:37
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:46:16 +0200, Iksinski napisał(a):
    > Zawsze wybieram świadomie. Niekoniecznie dobrze, ale zawsze świadomie... ;-)

    I potrafisz podac w czym lepsze CPC od C-drive :-)

    > Nie zamówię bez konsultacji ze sprzedawcą, bo nie wiem jaka to opona. ;-)

    Aha, i myslisz ze sprzedawca to na tej oponie jezdzil i ma doswiadczenie ?
    :-)

    > Wersja 2 czy 5? Z rantem czy bez? Jaki DOT? Pokaż całe zamówienie, albo
    > ofertę. ;-)

    To jedna z tych co podawalem link, CPC bez numerka, DOT ... panie, rozne
    mamy doty, opony z tego roku. Rant ... powiedzmy ze powie ze nie ma ?

    > Jeżeli ma to co miała mieć (co było w ofercie i co ustaliłem ze sprzedawcą)
    > to oczywiście że podpisuję, dlaczego miałbym tego nie robić?

    A bedziesz pamietal co mowil w sprawie rantu ?

    > Jeżeli w ofercie jest wyraźnie wyszczególniona charakterystyka czy też typ
    > opony, to pewnie zamówię bezpośrednio przez formularz.

    No jest, poprzednio z niej skorzystales.

    > Jeżeli ustalałem szczegóły za pierwszym razem, zrobię to ponownie. Nie wiem
    > dlaczego szukasz dziury, tam gdzie jej nia ma?

    Po prostu watpie abys stosowal to co piszesz :-)
    Jeszcze rozumiem ze w jednej dziedzinie, ale na wszystkim nie mozesz sie
    znac :-)

    > Jeżeli tego nie ustaliłem i nie było tego w ofercie to mój problem.
    > Skorzystam najwyżej z prawa zwrotu (umowa na odległość) lub jej nie kupię
    > (odbiór osobisty). Na pewno nie założę tej opony, przez miesiąc nie będę na
    > niej jeździł, żeby po tym okresie zgłosić problem do sprzedawcy.

    Nie wiem co tam odpowiesz w kwestii rantu, ale jesli jest ci to obojetne,
    to watpie czy zwrocisz uwage. Wiec zalozysz i bedziesz je uzywal.

    >A teraz po miesiącu, wciska sprzedawcy używany komplet opon, w tym jedną
    >uszkodzoną

    O ile rozumiem to wcale nie wciska, chcialby dostac jedna taka sama.
    Sprzedawca ... jakby byl madry, to by mu wymienil ta jedna nieuzywana na
    taka sama, a tak to zobaczymy jak to sie skonczy.

    Bo na razie zasadniczo racja po stronie klienta - nie chce sie przyslac
    jednej dobrej, to trzy starsze niezgodne z umowa i podlegaja zwrotowi :-)

    >i w dodatku upiera się, że to te mu przysłali, mimo, że wcześniej
    >swoim podpisem potwierdził odbiór tego co zamówił, czyli innych opon. ;-)

    No wiesz - on wie ze to te opony, ale co sad na to ?
    Jak ma tam jakies numery serii spisane, to sprzedawca moze sie okazac
    bardzo glupi :-)

    > Jak w necie nie wypatrzę tego co mnie interesuje, to dlaczego nie? Jak mam
    > wydać prawie 2 tys. na komplet opon, to mogę na to poświęcić trochę czasu...

    Mozesz. Tylko gdzie je znalezc zeby obejrzec, i czy cos z takiego ogladania
    wynika ?

    > C-drive AC02. Pomijając zdjęcie, masz podany numer katalogowy producenta.
    > To elementarne, Watsonie! ;-)

    Mozna tez kliknac w zdjecie i sie dopatrzec, ale kto powiedzial ze zdjecie
    od tej opony ?
    Tym niemniej - utrudniaja :-)

    J.