  • Data: 2010-04-24 13:33:25
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "syzyf" <s...@p...onet.pl>
    news:hquisj$r40$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > oddalony od niego właśnie o odległość 1/(2C) lub jak wolisz
    > o C/2 odcinków, każdy o długości 1/C^2. Nie ma powodu by
    > żółwiowi tego zabraniać. Zresztą sam onegdaj pisałeś, iż "punkt"
    > w twojej geometrii można podzielić na "podpunkty", a te z kolei
    > na "podpodpunkty" i tak dalej.... Teraz te "podpodpodpunkty"
    > przezywasz "punktami przeskalowanymi", co oczywiście "mąci
    > wodę" w temacie, ale w istocie oznacza, że kiedy Robakksowi
    > wygodnie to dzieli sobie swój "punkt" na dowolne mniejsze części,
    > innym razem pisze o "niepodzielnym punkcie"...

    syzyf:
[...]

    Po przejściu połowy wszystkich kroków Achillesowi pozostaje
    do przejścia krótszy odcinek niż 1/oo, bowiem N=oo.
    W Twojej religii o nazwie Teoria Mnogości taka długość 1/oo = 0.
    Po co chcesz użytkowniku "syzyf" dzielić tę wielkość na mniejsze
    elementy 1/C i 1/C^2
    - skoro Achilles już JEST na końcu?
    Robakks