-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<59919088$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<omuc7c$ic3$1@node1.news.atman.pl> <omusvq$3e3$1@node1.news.atman.pl>
<omv3ep$mo$1@node2.news.atman.pl> <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
<1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
<on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<on21bp$nn2$1@node2.news.atman.pl>
<5994a740$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<on2fu5$5gj$1@node2.news.atman.pl>
<5995414e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<599542e1$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<on3hd2$3l9$1@node2.news.atman.pl>
<59955d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<on419l$hh6$2@node2.news.atman.pl>
<59960866$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
<5996a1fd$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<5996a744$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<5996b0dc$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<5996b8d3$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<5996c1cd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5996c1cd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
Date: Fri, 18 Aug 2017 14:32:14 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 52
Message-ID: <5996de4f$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1503059535 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 82.143.187.50:49963
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613140
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5996c1cd$0$5146$6...@n...neostrada
.pl...
>>> Obejrzyj sobie np. tu:
>>> http://glowny-mechanik.pl/2017/03/06/zdjecia-fabryki
-volkswagena-bialezycach/
> Robia tam karoserie, czy przywoza ? Bo fotki jakos od lakierni
> startuja.
>Tego się dowiem już wkrótce - dostałem zaproszenie do zwiedzania
>odlewni i spawalni na początku września - opowiem po powrocie :-)
>Ale chyba tak, skoro jest odlewnia i spawalnia. Jednak łatwiej
>postawić
Odlewnia to do czegos innego .... ciekawe czego.
>kilka pras i tłoczyć na miejscu niż przywozić to w wytłoczonych
>elementach/arkuszach.
To niekoniecznie, bo takie blachy sie wzglednie latwo przewozi.
Ale spawalnia/zgrzewalnia powinna byc na miejscu.
>Swego czasu za komuny zwiedzałem FSO (Polonez) - blachy były bodaj z
>Austrii i Francji. Już przyjeżdżały zabezpieczone antykorozyjnie, ale
>warstwa ta była masakrycznie kaleczona w tłoczni na stemplach. Stąd
>Polonezy już po 3 latach rdzewiały.
To sie spytaj jak w Crafterach ... pewnie juz wcale nie cynkowane :-)
>A tak na marginesie - szyny na budowę CMK sprowadzano też zza
>granicy, bo Huta Katowice (ta w Dąbrowie Górniczej zresztą) owszem,
>mogła takie wyprodukować, ale nie była w stanie dostarczyć partii na
>całość zapotrzebowania o jednakowych parametrach. Przypominam, że CMK
>była budowana z założeniem prowadzenia ruchu z prędkością 250
>km/godz., więc kwestie bezpieczeństwa były bardzo ważne.
No to musialo wladzy zalezec.
>Słupy trakcyjne sprowadzono ze Szwecji - zastosowano w nich ciekawą
>technologię - sztucznego pokrywania korozją, dzięki czemu głębiej nie
>wnikała. O ile dobrze się orientuję te słupy nigdy nie były malowane,
>a mają już prawie 50 lat...
To jakas specjalna stal albo powloka, bo zwykla rdza nie izoluje tak
dobrze.
Ale podobnie jest tu
https://en.wikipedia.org/wiki/Iron_pillar_of_Delhi
blisko 2000 lat i stoi.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.17 14:53 T.
- 18.08.17 14:54 T.
- 18.08.17 16:17 J.F.
- 18.08.17 16:26 T.
- 19.08.17 16:08 Maciek
- 19.08.17 16:10 Maciek
- 19.08.17 18:21 Wiesiaczek
- 19.08.17 21:01 RadoslawF
- 20.08.17 12:17 Maciek
- 20.08.17 21:30 Zenek Kapelinder
- 20.08.17 21:41 T.
- 20.08.17 23:49 RadoslawF
- 21.08.17 23:26 Maciek
- 22.08.17 19:39 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM